Informatie aanvragen Pleegzorgorganisaties
Ga terug
19 september 2019

Nieuwe pleegzorgcampagne

Het aftellen tot de Week van de Pleegzorg is begonnen en de voorbereiding voor de nieuwe pleegzorgcampagne is in volle gang. Na een strategische en creatieve competitie tussen drie bureaus heeft Pleegzorg Nederland gekozen voor DEARDAN&Friends uit Rotterdam. Op basis van de nieuwe campagnestrategie, waarbij ze het begrip ‘pleegzorg’ een frisse betekenis geven vanuit het perspectief van het kind, de ouder, de pleegouder en de pleegzorgbegeleider, gebruikt DEARDAN&Friends de komende weken om de landelijke campagne voor de werving van nieuwe pleegouders verder vorm te geven.

DEARDAN&Friends werkt als strategische en creatieve partner samen met innovatieve merken en maatschappelijke organisaties die met hun product, dienst of gedachtegoed een positieve impact willen maken op mens, milieu en maatschappij. DEARDAN&Friends vertaalt complexe maatschappelijke vraagstukken naar aansprekende merken en effectieve campagnes die mensen aan het denken zetten en motiveren om in actie te komen.

De nieuwe campagne wordt financieel mogelijk gemaakt door een subsidie van het ministerie van VWS en gaat op 30 oktober van start als aftrap van de jaarlijkse Week van de pleegzorg.

Overige berichten

Help een kind zo thuis mogelijk op te groeien.